Ahad, 27 Januari 2013

kedai k-pop di berjaya times squre

Kedai K-pop di Berjaya Times Square

Sempat kali ni aku ke Berjaya Times Square, dan sempat lalu di Tingkat 5 West Wing. Di sinilah satu-satunya kedai yang aku rasa dedicated untuk peminat K-Pop di Malaysia (specially area KL). Dari CD, Tshirt, Poster, Calender, Beg sampailah ke Stokin.... asalkan K-Pop, semua ada di sini.

Dulu kedai ini hanya ada satu lot.... Mungkin disebabkan business K-pop yang semakin berkembang maju buatkan dia buka lagi satu lot di sebelahnya....
 
Ada antaranya datang direct dari korea + official merchandise. Tapi sebahagiannya aku rasa Made in China... Sukar nak bezakan melainkan pada 'trained eyes'. Mungkin termasuk segala-gala hidden cost- bagi aku harga barang di kedai ni sedikit mahal.
Dibandingkan dengan kedai-kedai lain (yang pernah aku pergilah) yang menjual barangan K-Pop, kedai ini punyai banyak pilihan.... Setting kedainya juga sama seperti yang aku pernah pergi di underground mall sekitar Seoul dulu. Maybe owner kedai sendiri sudah tahu standard kedai K-pop di sana macamana... Good!! Klik disini untuk Posting Kedai K-Pop di Seoul....

So aku berani recommend kedai ini pada peminat K-Pop yang belum berpeluang ke Korea. My Star Collection Trading, Tingkat 5-West Wing (sebelah eskelator), Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.
Oscar El-Capito signing out!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan